Saturday, November 7, 2009

Joik, lekser, dupp og tv + litt av de andre greiene!

dsc3997

Hva er det som får meg til blogge først nå, når jeg sittet med pc'n omtrent hele dag siden jeg kom hjem? Jeg aner ikke, men det skal i allefall ikke være enkelt.

I dag brukte vi nesten hele skoledage på joik. Vi fikk høre en konsert, så skulle tiende være med å lage en joike konsert selv. Jeg var med i en av gruppene som lagde sine egene joiker, og jeg må si vi gjorde det ganske bra;) Flerstemt og greier. Fremføringa, som var for både hele 9. og 8. gikk også ganske greit.

Da jeg kom hjem i dag, skulle jeg begynne med å skrive på engelsk fordypnings teksten, men det ente opp med at jeg sovnet og lå der ca. en time før jeg tok med laptoppen på stua og begynte og skrive derfra. Kvelden gikk som en vanlig fredagskveld, med taco X-faktor og senkveld. Heldigvis ble jeg endelig ferdig med teksten (ganske lettet der du!), så nå har jeg bare norsk artikkelen og øving til RLE-prøven.

Men selvfølgelig skal jeg ikke ødelegge hele helga mi på lekselesing. Skal prøve å spille litt Playstation 2 hadde jeg tenkt. Men om denne ideen blir gjennomført er jeg litt usikker på. Skal i allefall en liten tur til byen, kansje med Camilla, å ta et kort intervju med prinsen om filmen This is it for artikkelen. Så det kan bli gøy.

For å runde av så kan jeg fortelle at jeg og Renate hadde photoshoot, etter forige innlegg, for Renates bidrag til norskprosjektet. Vil derfor legge til et redigert bilde. Når jeg sier redigert er bare kontrastene, skyggene og lyset endret litt for å bli litt sterkere. Jeg la også nettopp merke til at Renate fikk veldig til farge på bilde:P he he... Håper du liker det uansett. Kommer flere bilder senere
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email