Sunday, November 15, 2009

Hjemme fra hytta og jeg teller ned!











Da har jeg kommet hjem fra hytta og er før øyeblikket hjemme alene mens jeg venter på at pappa og Ingunn skal komme hjem med vår nye Bernt! Jeg gleder meg sykt! Tror desverre ikke jeg får lagt ut noe bilder i kveld, siden de kommer hjem nokså sent. Men i morgen legger jeg garantert ut noe;)

Som dere vet så var jeg på hytta denne helga, og det var faktisk ikke så ille. Jeg fikk lest ut boka jeg tok med meg, oppdatert meg på radiofronten (Jeg hører bare på radio når jeg er på hytta:P), og tilbringt koselige kvelder med Mamma, Gunnar og Stian gutten. Jeg hadde med meg kamerate og fikk dermed knipset noen bilder fra frilskjøen som var helt frosset til is! Kult ikke sant:D

Men nå skal jeg sitte å se på tv alene og vente i spenning.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email