Wednesday, November 18, 2009

Her får dere, endelig!

 

 




Lille Christine er egentlig ganske fronøyd over at hun klarte å blogge et lite innlegg i morres, men klarte selvfølgelig ikke å blogge etter skolen i dag. Men i dag hadde det vi ganske så koselig må jeg si dere. Renate ble med meg hjem, og vi så Gossip Girl og Ugly Betty, koste med Bernt og skarvelet MYE! Det er så koselig når vi får snakket skikkelig i stedet for å bare glane på tv! Hint hint:P Tulla!

Ganske fin skoledag egentlig. Som jeg har nevt, så startet vi med Kunst & Håndtverk, og det gikk riktig sp bra. Jeg valgte til slutt Chicago som film. Vi hadde også besøk av noen fra forsvaret i stedet for  ha norsk, og vi sier ikke nei takk til menn i uniform, som Renate sa;)

Legger også nå endelig ut alle bildene som jeg og Renate tok, forige gang hun var hær. Alle er uredigert. Håper du liker dem;)
Men nå begynner jeg å bli litt bekymret for skjønnhetssøvnen min, så derfor vurdere jeg nå å gå og legge meg. Natta!
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email