Monday, November 16, 2009

Dagens Luke: Nå har vi vaska trappa og vi har pynta rom!



Nå nermer jula seg med storskritt, og siden jeg drar til mamma i morgen og blir der til kansje mandags ettermidag, så må jeg pynte rommet mitt etter ukas vask. Så i dagens luke pynter Christine rommet sitt til jul;) Synes det ble ganske koselig jeg. Kansje kommer det noen bilder i jula;)

Jeg beklager for at jeg ikke har blogget tidligere i dag, men jeg har rett og slett ikke orket. Skole dagen i dag har vært helt grei. Ble ganske ivri i Kunst & Håndverk der jeg er godt i gang med plakat prosjektet. Hvis dere lurer så ble det Chicago filmen jeg skulle lage plakat for. 
Nå er jeg midt i pakkinga til jeg skal til mamma i morgen, så pc'n må vell også si natta snart;) Vis snakkes i morgen;)
xoxo<3
C.


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email