Tuesday, November 17, 2009

"Because I'm BAD, I'm BAD you know it!"

dsc0055

Eller kansje ikke:P Men faktisk så vet ikke dere noe om det. Det kan jo hende jeg holder på en mørk hemelighet og at det du kaller hellvete, kaller jeg hjemme. Men det er lite trolig egentlig. En så snill jente som meg skal du lete lenge etter, for og å finne. Saklig!

I dag var jeg så sossial og ble med Renate med hjem en liten tur, men det viste seg at det var tv'n som hadde makten denne gangen også. Først ble vi bombadert av en litten sprettende Boshi med oppstående ører og krøllehale. Det var altså ikke måte på hvor mye kos Troy skulle ha. Deretter ble vi dratt inn i Gossip Girl's verden, og satt der begge to med furtetryne da det ikke gikk så bra mellom Blair og Chuck! Det er snodig hvor man blander seg inn i fremmede folks forhold altså! 

Nå har jeg spist, en nydelig liten dert med oppvarmet spagetti og kjøttsaus, og følte egentlig at denne hadde de hjemmeværende vært heldige med. Gikk en liten runde med Bernt og har nå nettopp ryddet og skiftet på loppkassa. Har også hengt opp en veldig spessiel mann på veggen. Nei folkens, jeg har ikke korsfestet noen, men jeg følte at plakaten av Michael Jackson passet fint der. Men synes det er litt trist å se på bildet, når jeg legger merke til hvor trist han egentlig ser ut. Huff huff, like godt han er død, men musikken hans lever i allefall i beste velgående her på rommet mitt.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email