Wednesday, November 4, 2009

Avspasering sa du? Vi har da ikke...

dsc3898

Som jeg skrev tidligere dag så hadde vi avspassering. Eller vi trodde vi hadde det. En del av oss i allefall. Vi fikk altså vite, da vi kom på skolen, at lærerne i dag hadde sagt at det ble avspassering neste uke, men at vi ikke skulle få noen problemer med at vi missforstod ukeplanen, der det sto at de andre utenom klasse E & F hadde avspassering. Men nå skal det i allefall ikke være noe problem. Fikk kjøpt skoleball bilett i dag, og dagen litago. Jeg holder på å bli hekta. Det er så syyykt godt! Jordbær litago altså, for det er den som er best! Vi hadde også løv krig i dag og jeg ble selvfølgelig skikkelig dynka. Koselig altså!

Renate ble meg med hjem i dag, så nå har vi sett Gossip Girl og spist "deilig" fiske kaker. Eller SÅ ille var det virkelig ikke. Som jeg sa i dagens tidligere innlegg, skulle jeg skrive på engelsk fordypning teksten, så jeg bør vell starte på den snart nå.
Legger også til dagen outfit bilde som jeg ikke fikk lagt ut tidligere i dag.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email