Monday, October 19, 2009

Varmt!!!

dsc3420

Nei det er egentlig ikke noe varmt ute i dag, selv om sola faktsik tittet fram. Men jeg må si den boblejakka og skoene jeg kjøpte meg i helga viste hvordan de skulle utnytte varmen fra kroppen min. Ganske greit var det på vei til skolen og gjennom skoledagen, men på vei hjem igjenn var det et rent helvete. Jeg har kansje nevnt tidligere at jeg ikke akkurat har en kort skolevei pluss denne laaange bakken som en fin avsluttning. I allefall. Der skulle det i allefall begynne å bli litt varmt og da jeg endelig kom hjem, var jeg gjennomvåt av svette, der jeg sto med åpnet boblejakke, åpnet hettegenser, palestina skerf og uggs. Ikke bra vet du:P Blir vell bedre utove vinteren når det blir kaldere.

Okei. Dette ble et ganske saklig innlegg, men jeg må være erlig å si at jeg anet ikke hva jeg skulle skrive om. I dag på skolen fikk jeg vite at jeg fikk ikke hospitere på Katta som jeg hadde ønsket, men på Gerhard Shjønning. Får håpe det går bra da. Skal jo dit på Torsdagen:S
Men nå har jeg faktisk tenkt å ta meg en dupp før pappan min kommer hjem fra hytta! 
xoxo<3
C.

*Bildet er tatt i byen av Renate.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email