Saturday, October 17, 2009

Toilldag! = Joa, snakkes da!

dsc3827 dsc3830
dsc3831 dsc3832 dsc3833

Først må jeg si at jeg nettopp har våknet etter en god dup oppå min nye boblejakke, og Renate dro nettopp. Jeg hadde ikke sovet en dritt i natt og hvar dermed ganske trøtt da jeg og Renate ankom mitt hus etter en lang shopping dag i byen. Jeg sovnett altså mens Renate satt å hørte på den nye Madonna CD jeg kjøpte i dag. Pinlig! Jeg voknet rett før hun hadde tenkt å dra å holdt derme på å skrive en lapp til meg fordi hun ikke ville vekke meg. Fikk ganske dårlig samvittighet må jeg si:S

I stad var egentlig dette avsnittet mye lengere, men la merke til, mens jeg lastet ned bildene, at Renate hadde blogget mens jeg sov og fortalt at vi var i byen og det der, så nå trenger ikke jeg å gjøre det!

Nå har jeg ikke tenkt å fortelle hvor jeg kjøpte alt, men jeg må fortelle dere min lille boblejakke episode. Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe meg boblejakke, noe byen var full av. Men ingen var fine nokk! De som var fine var for tynne. Så kom vi på b-young der de hadde en svart litt tynn boblejakke med rosa trekk inni. Jeg syntes den var ganske fin og til slutt hadde Renate overtalt meg til å kjøpe den. Jeg fikk damen bak disken også klippe av lappen fordi jeg ville bruke den rett etter¨på, men pakket den alikevell i posen. Da var neste stopp bikbok der jeg, til min store forskrekkelse, så en stor svart boblejakke som var veldig tykk. Maken til den Ida har. Jeg bestemte meg derfor for å prøve å bytte den andre jakka, men da jeg stod for å face beisted bak disken, tenkte jeg "shit au! Jeg får bare ha to jakker". Jakka fra Bikbok kostet tross alt bare 79kr!!! Så defor gikk jeg fra null boblejakke til to boblejakker i dag;)

Det jeg kjøpte meg var altså tynn boblejakke fra B-young, tykk boblejakke fra Bikbok, to hvite singletter fra Cubus, Michael Jackson: The Collection CD og Madonna: Celebration fra Platekompaniet og fake Uggs fra Din Sko som var syyykt gode! Veldig fornøyd med dagens kjøp:D
xoxo<3
C.

P.S. Sorry Renate for at æ sovna!!! :) *Dårlig samvittighet*

No comments:

Post a Comment

Follow by Email