Tuesday, October 13, 2009

Sykdom tar over!

Nå beklager jeg svært over at jeg har vært svært stille her på bloggen, selv om jeg har vært hjemme i hele dag og bare glanet på tv. Men som jeg nevnte i går, så er jeg syk. Og etter et døgn med sykdom, å har jeg ikke akkurat blitt så veldi mye bedre. Heller verre vil jeg si. Så denne dagen har som sagt gått med glaning på tv'n fra senga. Siden også pappa er hjemme, så fikk jeg både smertestillende, Topp-blad og middag servert uten at jeg trengte å røre en finger;) Koselig:P

Nå er jeg hos mamma og skal tilbringe resten av uka her For nå er det HØSTFERIE!!! Håper seriøst jeg snart blir frisk! Fikk også vite av Renate dag en del elever på sunnland hadde fått Hospiterings resultater og da inkludert meg! Så det betyr at jeg skal på Studiespessialisering på Katta neste uke. Jeg må si at jeg både gruer meg men også gleder meg:P

Nå skal jeg ikke plage dere mere med pratet mitt. Men dere blir ikke kvitt meg for i morgen kommer jeg igjen;)
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email