Saturday, October 31, 2009

Stor trang til å spille Pokémon!

dsc3871

Vet du? Det har jeg hatt hele denne uka. Og det har jo ikke latt meg snakke mindre om pokémon med mine spille glade "kompiser" på skolen. Folk blir jo lei jo. Egentlig skjønner jeg det veldig godt. Men jeg er fan! Og det har jeg altid vært. Men nå har det seg slik at jeg nevnte i går at jeg skulle bruke dagen på å gjøre lekser, noe jeg også gjør. Men det sykt irriterende når den store trangen, til å plukke opp Nitende DS'n opp, å begynne å trykke, gnager langt inn i ryggmargen. Du tenker kansje: "Ta deg en liten pause da vell og spill litt hvis det skal være så innmari viktig!" Men så enkelt er det ikke. Begynner jge å spille nå, kommer jeg til å holde på i timesvis. Og det kan vi ikke ha noe av. Derfor må jeg bare fortsette med leksene så får jeg kansje litt tid til å spille senere i dag.
xoxo<3
C.

Q:
Hva skal du i dag?
Liker du Pokémon?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email