Monday, October 5, 2009

Pictures in the rain!

dsc3671

For det første så har det regnet i dag! For det andre så kom jeg på, da jeg var på vei hjem i dag, at det egentlig hadde vært lenge siden jeg hadde vært ute å tatt bilder. Defor stakk jeg ut med en gang jeg kom hjem for å knipse litt. Men mange bilder ble det ikke;)

Må si det var ganske så tung å stå opp i dag. Det var galdt, alt for mørkt ute og jeg var selvfølgelig alt for trøtt til å prøve å få maskaraen på riktid sted. Skoledagen gikk også greit tror jeg, og jeg Camilla og Renate rømte hjem til henne i maten for å slippe dette drittværet. Jeg håper dette snart kommer til å endre seg, for ellers så blir jeg enda surere enn det jeg allerede er:P

Her er de andre bildene jeg tok:
dsc3669 dsc3662 dsc3648 
dsc3649 dsc3659
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email