Friday, October 16, 2009

Ny Spalte: Ukens Ting!

Høres kansje sært ut, men har hatt ideen lenge. Grunnen er egentlig bare å ha noe og skrive om og siden jeg nå har to rom,et til mamma og et til pappa, som er fulle av rare ting og tang, så hvorfor ikke skrive litt om dem. Nå skjønner dere vell at jeg ikke skal åpne alle skuffer og skap og skrive om hvor og når jeg kjøpte alle hårstrikkene og spennene mine. Men greia er å forklare de rare greiene og kansje komme med noen morsome historier. Håper dere liker den nye spalten;)

dsc3826
Ukens Ting:For det første så er den en helårs påskekylling som står på øverstehylle på rommet mitt hos mamma. Den har ikke noe spesielt navn, men jeg må si jeg synes den er litt kul. Den er selvfølgelig laget av meg da en barne/ungdoms-klubb jeg var med, kalt Gnisten, hadde påske-verksted. Jeg og min bestevenninne Hanne hadde bestemt oss for at våre kyllinger skulle være noe litt utenom de vanlige og gjerne litt sinsforvirret. Joda. Nå har han usedvalige tettsittende øyne, grønnt skall og lilla hanekam, så kansje var oppdraget vårt en suksess. Jeg har følt at den har ikke spredd så mye påske-glede mens den har stått på hylla siden jeg laget den. Dermed har jeg bestemt at den får være en helårs påskekylling som forsatt får stå  og pryde hylla i fred og ro noen år til.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email