Friday, October 16, 2009

Morgenstund gir gull i munn! ehhhh?

dsc3825

Okei! Jeg skal ikke klage. I dag fikk jeg sovet til 10 og jeg stilte vekkeklokka til det tidspunktet av egen vilje. Men trist for meg, det kom ingen kosende lillebror eller frokost på sengen, denne morgenen heller. Nei. Det eneste som ventet på meg av lengsel og smerte var haugen med lekser. Så må vil være så nerd og si at denne dagen kommer til å gå med på akkurat dette tidsfordrivet. Lekser altså. Men jeg kan for det selv. Jeg mener. Jeg bruker som oftes å gjøre mesteparten av leksene i en to ukers-periode på en uke, så den neste uka forblir leksefri. og selv om jeg nå har ferie, orker jeg ikke tanken på å sitte en fri-fra-lekse-dag og gjøre forige ukes lekse! Da kommer jeg til å gå helt bannanas! Kansje litt ivrig der, men jeg føler at har jeg først så god tid en fridag, kan jeg jo bruke den på noe fornuftigere enn å ligge på soffaen og glane på tv, noe jeg har gjort i strekk siden mandagen.Men nokk prat om lekser. Det gjør meg bare depprimert.

I gårkveld kom Renate og hun var kjempefin på håret!!!! Legger ut noen bilder senere i dag hvis hun ikke kommer meg i forkjøpet.

Nå sitter jeg bare og glaner ut av soveromsvinduet på familien perfekt som gjør hagearbeid i pøsregnet i sin økologiske og flotte hage, og tenker: "Nei søren detter orker jeg da ikke!" Og velger heller å stikke for å lage meg frokost;)
xoxo<3
C.

Q:
Har du lekseplaner i ferien?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email