Wednesday, October 14, 2009

Lettfryst Grønnsakshage

dsc3759

Som dere ser å bildet så er det litt kjølig i dag. Nå er det vell ca. 6 grader utenfor men jeg har hørt at det kansje var så mye som -5 grader tidligere i morres. Heldigvis la ikke jeg stort merke til det mens jeg lå og snorket helt til klokken halv tolv i dag. Og hva vekte meg? Jo! En nokså sær ringetone bjellet plutselig inn i øret mitt og på den andre siden av linja var min kjære Camilla som bare gjerne ville slå av en prat. Takk for den du Camilla! :P 
Nå sitter jeg her fortsatt ganske forkjølet, med et hode som føles ut som er fylt til toppen med bomull. Har fått høre at Renate skal til frisøren i dag og kansje ta seg en tur til meg for å vise seg fram. Så kansje blir det noen hair-pose bilder av henne senere i dag også.
Men nå har jeg tenkt å få i meg litt formidagsmat eller frokost som det heter i Christines verden.
xoxo<3
C.

Q:Hva skal du i dag?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email