Saturday, October 24, 2009

Kinotur tærer på både lommeboka og kroppen!

dsc3840 dsc3839
dsc3842 dsc3847

På grunn av latskap og nettproblemer har jeg ikke fått blogget før nå, men må først si at tittelen på innlegget ikk er helt sann. Jo kansje når det gjelder lommeboka og du er som meg, som kjøper masse godteri du ikke spiser en gang. Men at det tærer på kroppen er vell ikke helt sant. Jeg sikter til gårsdagens kinotur med Kristin, Renate, Ida, Camilla, Tone og Anna. Jeg hadde en åpen invitasjon for å dra å se Fame, og det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Veldig koselig var det. At Kristin kom helt fra Lundamo for å bli med meg og gjenge på kino, var kjempe hyggelig! Filmen var i allefall kjempe bra. Jeg var rett og slett helt gira. 

Grunnen til at jeg mente at Kinoturer tærer på kroppen var at jeg var sykt sliten og trøtt da jeg kom hjem fra kinon og at jeg i dag sov helt til 12.45. Men det hadde sine grunner. Jeg var også på hospetreing i går noe som var ganske kjedelig i lengden, men okei. Jeg møtte deretter Renate og Ida på Biblioteket siden hele trinnet hadde dratt dit. Ble ikke lenge før jeg dro hjem, spiste og ventet til pappa skulle kjøre meg til byen igjen der jeg møtte Kristin. Jeg var altså veldig sliten allerede i kinosalen og da jeg kom hjem spiste jeg oppvarmet taco og så på tv til 01.45 selv om jeg holdt på å sovne allerede under Senkveld. 

Jeg skjønner dette kansje ikke var så veldig spennende å lese om, men nå du er som Christine så har du ofte en trang til å fortelle om ting som som oftest ikke interiserer folk. Nå holder jeg på skrive en ny sang og har tenkt litt på å lage denne sangvideoen jeg snakket om tidligere. Kansje kommer den i løpet av helgen, men jeg garranterer ingenting.
xoxo<3
C.

*Bilder fra kinon i går.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email