Wednesday, October 14, 2009

"Kan du ikke skru ned lyden!"

dsc3760

Egentlig er det ganske skjelden jeg får høre slike ting, selv om jeg ofte vrenger opp lyden på sterioen på full guffe. Men når det gjelder pc'n så skjer det aldri. For jeg har faktisk ikke lyd på dette lille vraket av en pc' *Smil på meg*. Og nå er det ikke som dere tror at "nei men du må da bruke høytalere" eller "skru opp lyden da vell". He he det er mye mer koplisert enn det mine kjære venner:P Det er driveren som mangler. Altså driveren for lyd, og vet dere ikke hva en driver er så er det det programmet som i det heletatt får pc'n til å spille av lyd. Men helt stille er den ikke heller. Når du for eksepel slår av lyden på pc'n din og trykker på noe feil, så kommer det en sykt irriterende gneldrete lyd, og det er den lyden min pc velger å gi fra seg i ny og ned. 
Jeg har jo valgt å ikke syte stort på denne bloggen, men jeg må si at det går litt utover trivselen når jeg hele tiden må tenke på at jeg må bytte pc hvis jeg skal se videobloggene til vennene mine eller bare surfe på Youtube! Og ja... Vi har prøvd å fikse det, men hver gang vi har prøvd så har det endt opp med komplikasjoner og når denne kjære datamaskinen er så treig som den er, så er det helt umulig for andre enn meg å hådtere den. Enda et bevis på det var da Renate skulle skrive et innlegg på min pc og nesten ga opp siden det tok så lang tid.
Så lurer dere på hvorfor jeg ikke altid ser videoblogger dere (som har blogg) legger ut, og hvorfor jeg ikke redigerer videobloggene jeg poster, så er det fordi slike ting er umulig for meg og min elskbare lille laptop;)
xoxo<3
C.

Q:
Har du noen tips om hva jeg kan gjøre?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email