Tuesday, October 27, 2009

Kakefest!

dsc00954

Hei på dere! Nå er jeg endelig en liten svipp tur innom bloggen igjenn for å fortelle litt om dagen. Håpet dere har savnet meg.

I dag på skolen måtte vi droppe basis, mat og aktivitet fordi vi skulle forbrede oss til morgendagens "høstfest" i Mat & Helse timene. Jeg, Renate,  Eirin og Marhe skulle altså lage kake eller Tira Mi sue (eller hvordan de skrives) som det heter. Vi ble altså helt ferdig. Men litt gøy var det med all den kremen vi lagde. Det var bokstaveligtalt MYE! Så da vi var någenlunde ferdi begynte vi å spise opp resten. Noe som egentlig ikke var så lurt siden det smakte ganske kvalmt i lengden. Men forhåpentligvis blir kaka bra;)

Etter skolen ble jeg med Renate hjem fordi vi skulle øve på en sang vi skal framføre i morgen på "høstfesten". Jeg kan ikke si at vi kan det helt, siden vi hadde litt dårlig tid. Men vi håper på litt øving i morgen, og selvsagt på at det går bra. Ble også med Renate på musikk øving i dag, dær hun spilte på bassklarinett. Interesangt må jeg si. Jeg synes egentlig ganske synn på Renate for tiden fordi hun er så uheldig for tiden. På vei hjem fra skolen snublet hun på veien og holdt på å falle. Og da vi gikk hjem fra øvinga, klarte hun nesten å dette ned trappa ved barneskolen. Mad klarinett og full pakke i armene. Må si jeg ble ganske skremt!

Uansett. Nå har jeg tenkt å hoppe i dusjen, ha hårkur i håret mitt og øve på morgendagens framføring. I'm the turban queen! :P
xoxo<3
C.

*bilde fra krem episoden i dag.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email