Thursday, October 22, 2009

Jeg Overlevde!


dsc3838Da har jeg for ikke lenge siden kommet hjem fra hospitering, og jeg må si at jeg ble veldig positivt overasket av Gerhard Schøning VGS. Først synes jeg selve gamle bygget var ganske kult siden det var så gammelt. Inne var det litt bob bob. Ikke akkurat fra et intreiør blad kan man si. Men hva skal man vente seg? Vi var en del hospitanter og da flest fra Sunnland. ganske mange altså. Vi som skulle ha studiespessialisering fikk ikke møte noen klasser i dag siden vi var så mange og hadde timene sammen som en klasse, der lærerne fortalte oss om forskjellige rettninger i fagene. Jeg synes egentlig det var ganske spennende;) I siste time hadde vi naturfag og da var det litt mer praksis, der vi fikk gjøre en del eksprimenter. Det var ganske gøy må jeg si.

Nå har jeg nettopp ryddet, støvsuget og vasket rommet og kjellerstua og skal nå spille litt gitar før jeg setter meg ned i sofaen for å spille Pokémon. Det blir deilig:D
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email