Thursday, October 15, 2009

Jeg blir jo helt grønn!


dsc3785Jeg synes det er litt tidlig! I allefall til en feriedag å være. Men sånn blir det når man skal være barnevakt for sin elskede lillebror. Jeg måtte altså stå opp kl 8. i dag, men la da merke til at jeg var ikke alene. Jo Mamma hadde vært så grei og stått opp med Stian og gitt han frokost, før hun drar kl 09. Det betød at jeg slapp og leke mor og barn allerede i et nokså trøtt stadiet fra min side. Jeg låste meg dermed på badet for å orne meg skikklig, og det innebar selvfølgelig ansiktsvask og ansiktsmaske! Grønn da selvfølgelig. Må si jeg ble veldig fornøyd med det kjøpet, selv om jeg enda ikke vet om den virker. Men det var veldig kul og bruke:P Men nå blir det vell laget litt forkost.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email