Saturday, October 31, 2009

Halloween stemning i huset

y
Da siter jeg her på stua mens mamma trasker rundt å tenner stearinlys, og lager mat. Ute begynner det å bli ganske mørkt og månen lyser trolsk over Trondheim by. Til og med Halloween godteriet og maskene er på plass her i huset. 
Nå må du ikke tro at vi er en sånn overivrig familie, for det er vi i alle fall ikke. Men litt gøy er det jo for minstemann Stian at noe skjer også her i huset. Har ingen planer for kvelden men håper indelig at ingen unger ringer på. Jeg må si jeg egentlig hater at fremmede skit unger kommer å tigger godteri. Men selv digger jeg å gå. Men i år blir det bare rolig og jeg håper gjengen på Lundamo får en fin Halloween fest som jeg dessverre ikke hadde anledning å komme på.
God Halloween!
xoxo<3
C.

P.S. 
Fant en nettside der man kunne endre på bilder å legge til effekter helt gratis uten (tror jeg) uten å instalere! Siden heter www.picnik.com Gøy:P

No comments:

Post a Comment

Follow by Email