Saturday, October 3, 2009

Gårsdagens shopping!

dsc3481

dsc3483

dsc3486

I går etter skolen dro jeg rett til byen for å handle litt klær. Selvfølgelig skulle jeg glemme igjen ipoden min i sekken som Gunnar hentet for meg. Selvfølgelig skulle det pøs regne mens jeg ventet på bussen. Og selvfølgelig skulle bussen være så treig at jeg måtte stå å vente i regnet ekstra lenge! Ja ja. Men jeg kom meg til byen og ble ikke akkurat lite sliten i bena mens jeg sprang tvers over byen flere ganger. Jeg endevnte også Trondheim Torg. Flere av mine kjøp er hemmelige frem til i kveld (ooooh...). Camilla skal nemmelig feire bursdag i kveld:D Gleder meg sykt!

Dette er hva jeg kjøpte: En svart (litt gjennomsiktig) genser meg geopard mønster og  singlett fra Bikbok, svarte høyhelte skinnsko fra Bianco, Eos Lip Balm fra Vita (elsker den allerede!), fakenegler også fra vita og klesrull fra Cubus:P Og så er det jo slik at er du først på shopping så må du jo plukke med deg gratismagasinene! Så det gjorde jeg også denne gangen pluss at jeg fant en brosjyre om MacBook som pappa skal får se;)
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email