Sunday, October 18, 2009

Frokost eller formidgs mat?

bilde 003

For meg er det frokost, med to brødskiver med makrell i tomat og majones, men jeg begynner å tenke på alle de menneskene her i norge som nå siter å spiser formidags mat. Ja ja man kan ikke være perfekt er i verden.

Nå har jeg altså nettopp stått opp og tatt meg til rette i godstolen forran tvn. Men bare daffing blir det ikke. Jeg må nemelig får prøve å få gjort matematikken i dag når jeg først har en peron som kan hjelpe meg. Da sikter jeg mot Gunnar, stefaren min. 

Uenom det har jeg fått helt dilla på Michael Jackson etter jeg kjøpte den veldig flote cd samlinga! Supert med slikt assa:D Drar oså tilbake til pappa i dag siden dette er den siste dagen med høstferie. Må si det er litt sørgelig:( Ja ja. Ferien har i alefall vært ganske grei.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email