Friday, October 30, 2009

Flere Vampyrer ut i Høst Mørket

dsc3863 dsc3868

Det kunne nesten ha vært en boktittel, men det er det altså ikke. 
Jeg må først si at det er sykt deilig med helg, selv om det ikke blir helt fred fra leksene nå heller. I dag hadde vi samfundsfag prøven som jeg kansje har nevnt tidligere. Jeg var sykt nervøs for den, men jeg håper det gikk bra. Følte i allefall det gikk sånn passe greit. Etter skolen i dag sparng, bokstaveligtalt, inn på ark på Torget for å kjøpe denne boka (se bilde). Dead Until Dark av Charlaine Harris. Altså bøkene bak serien True Blood. Vet at noen av de jeg kjenner har lest serien og at noen har sett den på tv/nettet. Jeg hadde lenge tenkt på å lese den og siden vi nå trengte en engelsk bok til neste mandag, som vi skulle ha i engelsk timen. Så tenkte jeg, hvorfor ikke ta to fluer i en smekk? SMAK! 

Har prøvd å gjort litt lekser da jeg kom hjem i dag men mye ble ikke gjort. Får helle jobbe skikkelig i morgen, på selveste Halloween! Uuuuhuuuu! Skumelt assa.
Nå har jeg ornet meg til Klassefest som jeg skal på rundt 20.00. Gøy at jeg ble innvitert synes no jeg for det skal bli gøy. Legger ut et bilde av hva jeg har på meg. Føler meg litt vampyrisk også siden sidt jeg brukte denne genseren var på bursdagen til Camilla da jeg kledde meg ut som, ja akkurat, vampyr. Hvar ikke den lit funny dere! Egentlig ikke, men samma det. Nå skal jeg holde kjeft og prøveå lese litt geografi før jeg åker ut døren. 
Ha en fin kveld og ei riktig god helg!
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email