Wednesday, October 28, 2009

Fest, musikalske innslag og kule biler!

dsc00955

I følge meg selv skulle vi ha høstfest i dag, og det hadde vi også. Jeg hadde gruet meg en del siden jeg og Renate skulle synge "Over My Head" av The Fray, og vi hadde store problemer med å huske teksten. Gjestene kom og Renate var så flink å holdt en velkomst-tale, som var ganske kreativ og koselig. Til forrett hadde vi, som jeg kansje nevnte i går, Forkatchia (eller hva det heter). Det var ganske godt, men jeg ble ganske skeptisk da vi fikk hovedretten som var hel kylling av noe slag. Jeg er veldig kresen når det gjaldt kylling men spiste likevell noe. Så skulle jeg og Renate synge og jeg synes det egentlig gjikk ganske greit selv om vi rotet litt med ordene noen ganger. Jeg sang også en selvskrevet låt som gikk ganske greit. Heldigvis virket det som gjestene var fornøyde. Desseren, som var Tira Mi su (eller hva det var), var grei nok, men fingerkjeksen son var dyppet i kaffe var ganske bløte og slamsete så værdens beste var det ikke. Men Festen var i alt ganske bra;)

Resten av skoledagen gikk greit og på veien hjem fikk jeg se denne fargerike flotte Volvoen (se bilde) ved Nardo Barneskoe. det var rett og slett malt på med mange forskjellige farger.
Nå sitter jeg og skal gjøre matte og øve til Samfundsfag prøven. Senere i kveld skal vi ha mørkekjøring med Trafikalt Grunnkurs, så kansje blogger jeg etter det.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email