Friday, October 9, 2009

Disney Power!

dsc3680 dsc3684
dsc3685 dsc3686

Jeg følte bare for det. Jeg la, for ikke lenge siden, plutselig merke til at jeg hadde kuttet meg på fingeren og at det svidde noe veldig. Hvordan jeg fikk det til aner jeg ikke. Men Alt hjelper bare man har Disney plaster! Nå lurer du sikkert på hvorfor sitter du å tar bilder av et Disney plaster og dine "vakre" negler (beklager at dere måtte se det), mens du har besøk av Renate jenta? Jo nå det seg slik at vi begge sitter her ganske så sultene, mens maten sakte men sikkert lages på kjøkkenet. Så i mens så surfer jeg usossialt på nettet mens hun er så grei å leser min tidligere dagbok;) Men nå er jeg og Renate så å si så gode venner at vi klarer og henge sammen og gjøre ting uten og være så forbannade sossiale! Okei jeg tuller. Hvar ikke meningen å være så sur:P
Men nå er det mat så nå stiker jeg:D!
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email