Sunday, October 4, 2009

Dagen derpå...

dsc3647

Som jeg nevnte i gårsdagens innlegg, så skulle jeg på Camillas bursdag i går kveld (Bilder kommer senere), noe som var ganske så koselig;) Jeg skulle sove over hos Renate etter bursdagen og det ble også slik at Marthe også sov over. Vi hadde besøk av både Eirin og silje og også Hanna og Julie også litt utover kvelden, noe som var riktig så koselig:D Folket dro litt før fire og da hoppet Marthe rett i seng. Jeg og Renate la oss ikke for å sove før litt før fem. 

I dag voknet jeg først (selvfølgelig), etter å ha blitt most i mellom to snorkende vrak:P Litt før tolv so jeg opp og ornet meg før jeg vekket Renate og Marthe. Jeg skulle nemlig dra om bare en liten time. Jeg fikk dermed slengt sammen en nugatti blings rett før jeg måtte stikke til bussen. Og for å si det sånn, så er det sykt slitsomt å gå i en lettere oppoverbakke i høyheler og bag mens man stapper i seg en giga nugatti blings i trynet:P Heldigvis rakk jeg bussen, noe jeg nesten begynte å se litt mørkt på da jeg begynte å gå.

Nå sitter jeg altså hjemme, usminket å lekker med gårsdagens maskara:P Jeg vet ikke helt hvor interresagt det egentlig er å lese detaliert hva jeg har gjort frem til nå, men noen slike innlegg må det bare bli. Når det gjelder bursdags bildene så kommer de i kveld. Jeg må først gå igjennom alle som ble tatt i går kveld. Og hvis dere lurer på hva jeg kledde meg ut som, siden det var utkledningsbursdag, så ble det vampyr:P Så dere får glede dere til bildene kommer ut ;)
xoxo<3
C.

Q:
Hva skal dere i dag/hva har dere gjort?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email