Friday, October 30, 2009

Blekksøstre!

dsc00167

Hvem er det? Jo meg og Hanne. For det første! Jeg savner deg sykt mye og jeg skulle ønske jeg kunne løpe bort til deg nå å bare klemt deg. Men det er ikke så enkelt. Å flytte ødelegger en del. Men jeg vil ikke at dette skal ødelegges. Vi har altid vært så forskjellige og det er vi fortsatt. Men skal det være så vanskelig å ta vare på hverandre. Husker du da vi møttes? Det var en dag jeg aldri glemmer. Hele den sommeren var et eventyr; med turer ut i skogen, bading i bassenget og prat. Husker du Onsdagsturene? Hver onsdag hele vinteren, ut og "prøve" å gjøre rampestreker i stappmørket. Husker du De Kule på Gjørne? IVP, og karnevallet. Husker du trehytta som vi aldri ble ferdig med? Husker du de gangene jeg bare kom bort til deg og plutselig havnet ved middagsbordet som om jeg bodde der og hvar en del av familien? For det var slik jeg følte det. Husker du de gangene vi gikk sammen hjem fra skolen og brukte evigheter siden vi skravlet så mye? Husker du overnattingene? Husker du merket vårt på foten og grunnen til at vi kaldte hverandre blekksøstre? Husker du da vi klemte å gråt sammen da vi ble plaget på skolen eller da vi fikk vite at jeg skulle flytte? Husker du byturene? Husker du oss og gutta våres på barneskolen? Husker du oss og firkløverne? Husker du oss på barneskolen? Det var tider. Jeg skulle ønske jeg kunne skru tilbake tiden. Husker du virkelig alt det? For det gjør jeg og vil aldri glemme heller. Du lærte meg å kjenne, meg selv, mitt ståsted og min tro. Du lærte meg å stole på folk, og du støttet meg. Vi lærte hverandre av hverandres feil og lo av alle de ti tusen fille kranglene vi hadde med hverandre. Jeg var så glad i deg og ville nesten være din eneste venn. Jeg er fortsatt glad i deg og jeg forstår at vi har våre forskjellige folk og interesser. Men jeg håper ikke at vi skal glemme den tiden på bygda som i allefall betød så mye for meg. Jeg håper du skjønner. Blekksøstre for evig og altid!
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email