Thursday, September 17, 2009

Yoghurt (jordbær) Piken(ne)

dsc3377 dsc3380
dsc3383 dsc3384

Skjønte du den hemmelige beskjeden? Jordbære pikene er jo en kafé ikke sant. Ha ha, nå var jeg skøyelig! 

Okei fram til poenget. Jeg har en liten tilståelse for dere mine kjere venner. Jeg.... elsker.... Yoghurt! Det er genialt! det er som flytende og sunt godteri:P Hvorfor spise smeltet is når du kan spise yoghurt? Hvorfor spise is i det hele tatt når du har yoghurt. Du kan jo bare fryse den. Ikke at jeg har prøvd det men :P i allefall har jeg total yoghurt dilla som innbærer at jeg spiser minst en liten boks yoghurt nesten hver dag. I dag var jeg så heldig at jeg fikk min kjære mamma til å kjøpe en stor boks jorbær yoghurt til meg i dag! Men jeg ser nå at jeg allerede nesten har kommet halvveis, så det betyr vell at dagens porson snart er slutt. Må jo spare litt til i morgen også:P
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email