Monday, September 21, 2009

Waschera!


Dette ble en av få dager jeg slenger meg forran tvn og ble dær, etter jeg kom hjem. Er døds sliten, og dermed frister det lite å gjøre så mye lekser. Har ikke skjedd mye i dag utenom at jeg og Lasse sto bak disken på kantina i dag. Siste dagen blir onsdag, og det synes jeg egentlig er ganske greit. My stress når folk skal kjøpe mat, ikke sant, men selvfølgelig er det veldig koselig når de andre er kjempe koselige.

Over til noe annet. Legger i dag ut noen bilder av hva jeg har på meg, men nå må dere ikke missforstå. Ja jeg legger noen ganger ut outfit bilder, og ja jeg leser ofte moteblader for å få innspirasjon. Men jeg vill ikke kalle meg en mote hekta person eller denne bloggen for en mote blogg. Og jeg prøver ikke heller. Jeg føler denne bloggen handler om å fortelle litt hvem jeg (og Renate) er som personer, og hva forteller ikke mer om en person visuelt enn klær? ja ja.

Nå skal jeg ikke skrive mer. Har hørt at Renate skulle blogge en del i dag så. Snakkes. (Jeg ser foresten på Waschera, derfor tittelen)
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email