Monday, September 21, 2009

Utklipp, muffins og kake!

dsc3397

dsc3398

Noe jeg kansje ikke nevnte i mitt morgen innlegg, var at jeg dro til pappa like etter innlegget ble postet. 

Har ikke gjort så mye i dag, spilt gitar og piano og glanet på tv boksen. Denne kvelden skulle også Brage ha barnebursdag, så dermed satte jeg meg på rommet mitt med jordbærkake, mufins og en bunsj med blader. Jeg må innrømme at jeg ble litt innspirert av www.voe.blogg.no da hun la ut et innlegg som sin inspirasjons vegg der hun hadde masse utklipp av ting som kunne inspirere henne. Jeg har en slik en fra før hjemme hos mamma, så derfor bestemte jeg meg nå for å lage en slik hos pappa også. blir vell hengt opp utover uken så dere får bilder av det senere.
Tok jo også litt bilder, men jordbærkaka ble så rskt spist opp ( av kakemonsteret altså) så jeg rakk ikke å ta bilde av den. Trist. Nå skal jeg se søndags filmen på tv3 og så sove skjønnhets søvnen min. Trenger jo den til i morgen ikke sant ;)
xoxo<3

*Dette er et innlegg jeg skulle legge ut i går;)

No comments:

Post a Comment

Follow by Email