Tuesday, September 29, 2009

Travel og lat

dsc3431 dsc3432
Ja, det er det jeg er for tiden. I går for eksempel, så skulle jeg være så flink å jobbe masse med lekser, så jeg slapp å gjøre noe i dag. Men slik ble det altså ikke. Heller omvent. Jeg gjorde ikke noe av leksene, bare noen få oppgaver, og ellers så spilte jeg på gitar, sang singstar, så på tv og rokket med rokkering:P Men i dag derimot, fikk jeg gjort litt både på skolen og hjemme. Samtidig fikk jeg sovet en liten ettermidags dupp. Hadde også en lang telefonsamtale med min gode venn Lasse. 

Noe jeg ikke fikk gjort var å rokke med den flotte rokkeringen vi har. Nå lurer dere sikkert på denne rokkeringen er for noe og hvorfor jeg holder på med den. Jo. Ingunn har kjøpt seg en snasen og fargerik rokkering som er mye tyngere. Du skal i allefall få flotte hofter og en fin midje med den greia, så det er liksom det jeg skal prøve på nå da. Men om dette varer tviler jeg på:P

Nå skal jeg prøve å skrive ferdig notatene til naturfagprøven vi har på torsdag, mens jeg ser på Greace Anathomy (skrives det slik?). Good Night!
xoxo<3
C.

*Her er bilder far inspirasjons veggen jeg laget på fredagen. Er litt treg med å legge ut slikt:P

No comments:

Post a Comment

Follow by Email