Tuesday, September 8, 2009

Rosa datamus er dømt til døden!

dsc3357

Eller ikke. Nei, greia at jeg nevner rosa datamus var at i går fikk jeg kjøpt meg en slik til pc'n min. Må jo ha noe fresht og noe som faktsik funker til dette varket av en pc også;) Fikk foresten snakket med Marthe om hennes LapTop og den virket som et ganske bra alternativ for min jakt på en ny laptop. Har tidligere tenkt på MacBook tidligere, men er redd jeg kommer til å få problmer med programvaren, skriveprogrammer, og vanlige ting jeg allerde problemer med siden jeg ikke har word på pc'n.

Men nok dataprat. Da jeg kom hjem fikk jeg med en gang vite at de to nordmennene som var i retten i Kongo, i dag ble dødsdømt. Jeg fikk med meg at dommen skulle gis i dag kl 09.00, men ble utsatt til et ukjent tidspunkt. Selvsagt er det alvorlig at to nordmenn blir hennrettet i et annet land dær de har både kominikasjons problemer og annet oppstyr, men jeg kan ikke la være å tenke at de virker litt snåle. De skal også være innblannet i noe Gerilja rot, som pappa nevnte noe smått om. Jeg kan jo ikke hjelpe dem noe stort, selv om jeg skriver om dem her på bloggen, derfor tror jeg jeg quiter nå.

xoxo<3
C

Q:
Hva synes dere jeg skal se etter når det gjelder Laptop valg?
Er Mac bra? Hvordan funker det?
Hva synes dere om Kongo saken?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email