Friday, September 25, 2009

Bytur med skolen!

dsc3413 dsc3421

Nå starter jeg først med å beklage for at jeg ikke blogget i går, men jeg var syk og hjemme og dermed orket jeg ikke:P

Men uansett. I dag var jeg på skolen igjen, og etter de to første timene dro vi til byen på forskningsdagene, som var på torget. Vi fra 10. måtte registrere oss, men vi måtte ikke gjøre noe spesielt i de forsknings teltene. Vi kunne altså velge fritt, så det endte opp med å traske rundt etter shoppegale jenter. Jeg og Camilla hadde ikke penger å shoppe for, dermed ble det litt kjedelig for oss i lengden. Men Renate derimot, var skikkelig i ilden og sprang fra butikk til butikk med oss på slep.  Vi møtte på en del kjentfolk og endte også opp med å henge med Marie som jeg ble kjent med i sommer. Veldig trivelig jente;) Vi spiste på bakeriet og jeg og Camilla dro litt før to. Litt gøy var det no.

Slenger også noen outfit bilder fra både meg og Renate;)
xoxo<3
C.
P.S. Credit til farmor for lua mi:) Flott gjort!;)

No comments:

Post a Comment

Follow by Email