Saturday, September 26, 2009

Morgentryne og makrell

christine

God morgen kjere lesere. Nå har jeg altså nettopp stått opp å laget meg to nydelige brødskiver med makrell i tomat. Jeg har fått helt dilla. Vis dere lurer, så bruker jeg nå Ingunns mini-pc for å skrive innlegget, og derfor legger jeg også ut et bilde av mitt herlige morgentryne. "Hvorfor brillene?" spør dere kansje, og nå skal dere høre (lese). Jeg har siden jeg var liten ønsket meg briller, så nå som jeg har fake briller så føler jeg at jeg ser litt bedre når jeg har dem på enn uten, selv om det ikker er glass i dem. Den andre grunnen er jo også for at oppmerksomheten deres skal trekkes mot brillene og ikke selve trynet mitt og de trøtte øynene mine:P 
Ja ja, nokk tullprat. Nå er jeg hjemme alene, så nå skal jeg hoppe og synge av glede:P Skal også orne meg for kveldens bursdagsparty for Silje og Eirin, som sikkert blir kjempe bra.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email