Saturday, September 12, 2009

Mission Impossible, eller?

dsc00906

Må først si beklager om jeg har skrevet det feil, men for øyeblikket drit jeg i det. 
Jeg nevnte tidligere i dag at jeg muligens skulle på City Syd med mamma i dag. Så på dette oppdraget som mission impossible. Men jeg klarte faktisk å trekke med meg mitt dunkende (syke) hode, min ganske så sprudlende mor og en masede lillebror ut av døra, få stappet dem inn i bilen og dermed ut på veien mot City Syd. Veien var lang og slitsom, og man trodde aldri man skulle komme fram. Ha ha overdrivelse, men det var veldig til kø på veien. Asylet (City Syd) var som vanlig stappfullt av fjortiser, middelaldrene, småunger, oldiser og utrikkningslag, og det var ikke enkeltå brøyte seg fram i enkelte butikker. Jeg førte ann som en annen sinnsforvirret gjeterhund med bare to surret sauer frem og tilbake mellom butikkene. Den minste bukkene bruse, altså Stian på 3, gikk å maste en del om både is og småkaker helt til vi kjøpte en kjikkert til ham. Dette betyr ikke at kjeften ble stoppet på ham. Nei, tvert i mot. Han begynte derme å fortelle alle i butikkene vi var i at han hadde kjikkert. Men gutten kan i dømmes av å søke oppmerksomhet på en snill og human måte. Vi ble tilbytt en rose fra vårt kjere norges arbeiderparti, på veien ut, og takket selvfølgelig ja. Hvem vil vel ikke ha en halvsliten og vissen rose fra Jens Stoltenberg? Værgudene har fortsatt ikke skiftet mening om at det er vann som er inn nå, og at man kansje må vente noe sesonger til før solen kan vises igjen. Jeg selv har ikke noe serlig i mot det siden jeg bare skal være inne og holde tv'n med selskap.

xoxo<3
C


P.S. Er det noen som lurer på hva jeg kjøpte meg så ble det: Sports BH fra Intersport, blekemiddel fra Cubus, tre par Helo Kitty sokker fra H&M og to negelfiler også fra H&M

No comments:

Post a Comment

Follow by Email