Wednesday, September 23, 2009

Love will tear us appart!

dsc3408

Har hatt en tøff dag i dag, selv om Mat & Helsen, som jeg grudde meg til, gikk ganske greit.
Men noen ganger lurer jeg, hvorfor lærer jeg aldri?! Jeg er ikke helt fan av slike sutre innlegg, og jeg skal ikke sutre og legge hele privatlivet mitt i fanget deres heller. Men av og til blir jeg så lei av at jeg altid må være så naiv og innbilsk. Jeg vet jo det en gang vil såre meg. Og jeg, som vanlig, tar det alt for tungt. Jeg så også om for ikke så lenge siden meningen i sangen "Love Will Tears Appart" av Fall Out Boy, og skjønte med en gang at inholdet ikke var så uforståelig som jeg tidligere har trodd. Men men, nobodys perfect sier no jeg, og prøver å fortsette å ha ryggen rak når jeg går.

Nå sitter jeg å ser Twlight og spiser vaniljesaus, og kommer sansyligvis bare chille resten av dagen også.
xoxo<3
C.

*Bilde: "You didn't think I was going to die for this?"

No comments:

Post a Comment

Follow by Email