Wednesday, September 30, 2009

Life is a Highway

dsc3480

Man må jo bare si det. Ikke er det  bare en fantastisk bra sang, men det er jo sant også. Tenk hvor mange bensinstasjoner og hvilestasjoner vi møter på gjennom livet vårt. Og med det mener jeg selvsagt kjøkkenet og senga! Mat og hvile er det de fleste vesener her på jorda er skapt for, og for å føre slekten videre så klart. Men det tenker ikke jeg så mye på enda. Men i dag foreksempel tenkte jeg på at etter dette skoleåret, så har jeg faktisk valgt selv og gå enda tre år på skole, for å så komme meg ut i arbeidslivet, så jeg får kjøpt mat og leve for og en deilig myk seng og tilbringe nettene i. Jeg kan ikke legge skul på at det er litt skremmende. Men akkurat nå tenker jeg på hvor sulten jeg er og hvor deilig det hadde vært med en dupp. Egentlig lurer jeg på hvor mye en gjennomsnittelig tennåring sover? Noen som vet det? Hvor mye skal jeg egentlig sove for å føle meg skikkelig opplagt, og ikke føle for å ta en høneblund hvert tiende minutt? Får vel mest sansynlig lagt meg tidlig i dag, og det gleder jeg meg faktisk allerede til, men nå gleder jeg meg først og fremst til å få litt drivstoff i tanken.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email