Sunday, September 27, 2009

Kjedsomheten tar over!

dsc3433

Det føles sånn ut noen ganger i allefall. Men jeg må først si beklager for at jeg ikke blogget utover dagen i går eller i dag. I går dro jeg, Iver og Brage på Kino å så G-gjengern. Den var ganske bra må jeg si. Mye bra musikk også:P Før filmen startet var Iver med i en Quiz om Trondheim kino. Han gjettet på det meste og leverte inn. Da de skulle trekke vinnere av en "Se Opp"- Caps (Se opp er en barnefilm som nettopp har kommet ut), så ble Brage spurt om han ville trekke, og det var en del lapper i boksen. Men vet dere hva?! Brage klarte faktisk å trekke Iver! Så dermed vant de en caps. Veldig kult:P

I dag har jeg ikke gjort stort utenom å ha sovet lenge, sett på tv og spilt gitar. Jeg prøvde å blogge tidligere i dag, men da hadde jeg problemer med å logge inn her på blogg.no, så jeg ga til slutt opp.
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email