Tuesday, September 22, 2009

Inn i det kreative gjørnet?

dsc3406

Jeg vet ikke jeg. Men fikk i går allefall veldig lyst til å pærle meg et nytt smykke! Har for tiden en del ideer, men det eneste problemet er at jeg nå ikke har noe å perle på. Bare to små hjerter. Klarte nemlig i går å ødelegge den lille runningen ved at den ble alt for varm og dermed bøyde seg, så sprakk den:P Ja ja, får kjøpe nye;)
Egentlig var anhenget av vanlig hyssing, men fikk i dag ornet et onklig et.

I dag skulle vi egntlig ha løpetest, men det ble det ikke noe av. Men matteprøven fikk vi ikke lurt oss unna fra. Men hallo. Man kan jo ikke klage. Tror det gikk greit, men tørr ikke å bygge opp noen god følelse, i tilfelle det går dritt.
Ble også med Renate en tur hjem i dag, og fikk endelig gjort Mat & Helsen og Engelsken.

Nå skal jeg prøve å sove, om jeg ikke blir fristet til å se Grace Anatomy.
xoxo<3
C.

Q:
Ser dere hva perle smykket mitt skulle forestille?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email