Monday, September 7, 2009

Holy Macaroni Shit!

dsc00902

Så er vi igjenn samlet her i Christines hus. La fred være med dere! sånn blir det altså når du sitter å jobber med RLE i flere timer.

Endelig! har vi nett igjen! nå er det ikke lenge siden jeg hadde internett tilgang, men jeg som liksom skulle bli en slik flink blogger, får litt hetta, når nettet ikke funker når du først orker å blogge! idiotisk spør du meg. Ja ja. Men nå skal det i allfall funke, og jeg håper noe så indelig at dette vil vare.

I dag legger jeg ut et bilde fra gårsdagens mopedkjøring. Det ble en veldig lang tur som selvfølgelig var skummel men også ganske morsom. Vi kjørte i nesten 4 timer i strekk, men jeg må si du lærer mye bedre når du er på veien enn på et klasserom. Vi skal på vår neste tur allerede i morgen, så det blir gøy!

Nå har jeg nettopp lest opp RLE prosjektet og det viste seg at det tok 10 minutter! Får håpe resten av klassen er åpne for å høre et godt, men lagt foredrag og Gud og herrmann. Nå skal jeg dusje, og ha i kur i mitt nyblekede hår;)

xoxo<3
C

No comments:

Post a Comment

Follow by Email