Friday, September 4, 2009

Endelig helg!


Og jeg må si at det er sykt  deilig for å være ærlig. akkurat nå sitter jeg å ser på Tyra Show og slapper av, før jeg skal prøve å få gjort matematikken for nesteuke. ja ja.

Denne uken har vært gøy og stressende på samme måte. Jeg er ikke vant til å ha noe annet å gjøre enn lekser hver dag, men i denne uken har jeg hatt ærender eller andre planer hver dag. Mandagen var vi å besøkte noen hunder, de var anske søte. Tirsdagen var jeg på shopping med pappa noe som var ganske koselig:D Jeg fikk kjøpt meg nye sko, tights jeans, ny t-skjorte og en ny cardigan. Vldig fornøyd med kjøpet. Onsdagen fikk jeg endelig tatt bilde hos fotografen, noe jeg  var veldig glad for. Den kvelden dro jeg og Renate på kino for å se The Proposal. og den var driit morsom! ganske koselig må jeg si :D I går, torsdag altså, dro jeg endelig til mamma, noe jeg hadde gledet meg til siden jeg ikke har sett henne på en så ganske god stund. Dro også på galleri med farmor, noe som var ganske bra. en del fine bilder dær altså;)

nei nå skal jeg slutte å skrive om ting dere ikke bryr dere om! Vil i allefall si at jeg synest Renate sålagt har gjort en strålende jobb her på bloggen. så hurra! 
God helg! xoxo <3

-Christine

No comments:

Post a Comment

Follow by Email