Thursday, September 17, 2009

Silent Crime

dsc3366 dsc3374

Det er ikke bare navnet på min tidligere blogg, men det er også en sann handling. Stille forbrytelse er det jeg og Renate nettopp har blitt anklaget for i det siste. Jeg sikter selvfølgelig til bloggen. Vi var jo riktig så aktive forige helg, men når hverdagen igjenn kom smygende, gikk alt rett i dass igjen. Jeg personlig blir jo litt irritert av meg selv når jeg sitter med pc'n rett forran nesa, men ikke orker å stikke innom Blogg.no for å legge igjen et livstegn. Men selvsagt, blogging skal være noe du har lyst til å gjøre, og når du sitter der med pulten oversvømt av lekser, og kveldene går med på lekse lesing, så har du rett og slett ikke tid til å være så sosial med resten av omverdenen. Blir selvsagt noen runder der det blir stilt de ukene vi får leksene, for då jobber både jeg og Renate som noen frittgående kjyr, for få produsert noe å leve av. Jeg snakker slevfølgelig om et snitt som er godt nokk til å komme inn på de linjene du vil inn på. For du vil vell ikke ende opp som en kriminell vil du vell? Nei nettop. Dermed er det bedre at dere blogglesere heller venter et pardager før det kommer noen innlegg, en å få leiligheten rana.

Nokk tullprat. Mandagen var jeg syk, og jeg kunne selvsagt ha blogget da, men ja, jeg var jo syk. Så den dagen lå jeg der som en syk kriminell å så på Pirates of The Craribien: Dead Mans Chest.
Kom på skolen på Tirsdagen og i går, ble jeg sålei av min alt for lange pannelugg, så jeg bare klippet den av. Okei ikke helt av da. Bare litt kortere.
Så nå håper jeg dere frikjenner oss fra anklagene og fortsetter og leve i takt og harmoni med naturen:P
xoxo<3
C.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email