Saturday, September 12, 2009

Dårligere tider



Men det håper da jeg ikke! Jeg voknet i morres og var helt tett i nøta og følte meg som et vrak. Det er ikke meningen at jeg skal bli syk nå! Føler meg selvagt litt bedre nå, men det kan jo bli verre igjenn.

I dag har jeg ingen spesielle planer utenom at jeg prøver å dra med mamma på City Syd noe jeg tror blir et misslykke oppdrag. Egenlig skulle jeg jo ha tjent litt penger til mitt lille MacBook prosjekt. He he. Vi får se hva jeg finner på.

Foresten så føler jeg at jeg har veldig lite å skrive om foresten. Ser vi på Renates innlegg så står det altid noe klokt:P Hva sal jeg gjøre for å forbedre dette? Jeg er jo til vanlig ei skikkelig skravlebøtte, å hvorfor år jeg ikke til å få det ned på siden?
Hum. Kan jo ikke klage heller.
xoxo<3
C

No comments:

Post a Comment

Follow by Email