Friday, September 25, 2009

1. juledag er jo en hviledag jo!



Da skal jeg sove lenge, ligge i pysjamasen og glane på tv heledagen mens jeg går igjennom gårsdagens gaver.  Men sånn blir det ikke i år. Vi ble nemmelig innvitert på julemiddag hos noen slekninger på hovin, så dit skal vi å spise oss stapp mette. Eller så mette jeg kan bli på julemat da:P Så nå sitter jeg faktsik å orner meg. Brukte en EVIGHET på finne ut hva jeg skulle ha på meg, men endte bare opp med svart bukse, hvit singlet, gardigan og diverse accesories.
Noen lurer kanskje på hva jeg fikk i julegave i går, og jeg skal ikke begynne med å ramse opp alt, men fikk stor beautybag stappfull av diverse dolsi greier av mamma og Gunnar, hvit Skulhead headset av pappa (pluss nerdebriller med glass med Ingunn) og en del penger som går til datamaskin sparinga:D juhu! Veldig fornøyd:D
xoxo<3
C.

Q:
Hva fikk dere som dere var mest fornøyd med?


Follow on Bloglovin

No comments:

Post a Comment

Follow by Email