Sunday, August 23, 2009

Savner dere meg?

Jeg må jo spørre for det har blitt veldig lite blogging for tiden. Grunnen er at Pc'n min er sykt treg og ting klikker hele tiden, derfor orker jeg ikke å blogge. jeg skal selvfølgelig prøve å legge ut et innlegg når jeg har goooooood tid og Pc'n er på min side, men det kan jeg ikke garantere blir alt for ofte. Nå er jeg til farmor og har derfor tilgang til en Pc som funker fantastisk:P Jeg kom hit på Fredagen, så jeg kunne selvfølge lig blogget litt mer denne helgen, men det er bare latskap:P

Siden det da kommer til å bli litt mindre blogging fra meg, til jeg finner en løsning, så får dere underholde dere med denne videoen. Han kaller seg Fred og er helt syk (morsom). Du finner ham på Youtube Her . Anbefales;) 

P.S. Han skal være 6. år, men selv om jeg ikke tengte over at han skulle spille en liten Pjokk, syntes jeg han var gøy:P

No comments:

Post a Comment

Follow by Email