Sunday, August 30, 2009

Hyttetur med Renate

dsc3243

dsc3284

dsc3304

Ja. Denne helgen ble Renate med meg på hytta. Vi dro på fredags ettermidag og kom fram i ni tiden. gjorde ikke noe spessielt den kvelden. På lørdagen var det ganske fint vær og hele familien var på en åpning av en ny natursti med flere kultur merker. Jeg og Renate ble også med. Etter turen gikk jeg og Renate med Brage og Iver for å bade på brygga. Må si at det var sykt klat :P Den kvelden så alle barna "The Nightmare Before Christmas" som var en ganske bra film, selv om jeg synes den var ganske creepy.  Jeg og Renate satt oppe ganske lenge den natten og så nesten halve Benjamin Butten, før vi ble så trøtte at vi rett og slett måtte gi oss og bare legge oss for å sove. Da var klokken halv seks i dag. Voknet igjen halv tolv, der det selvfølgelig pøs regnet. Vi ble sittende og spille Geni, se på tv og prate før vi dro hjem. 
Renate filmet en del gjennom helgen og jeg prøvde og få tatt noen bilder. Må si vi hadde det ganske koselig ;)
xoxo<3

No comments:

Post a Comment

Follow by Email