Thursday, July 16, 2009

VGlista Topp 20 konsert og meg på backstage!

Advarsel! Her kommer det en DEL bilder fra backstage!
dsc2779
Jeg møtte på Kristin, Carro, Helle og Vibeke, som stod rett forran scenen.
dsc2781
Ida og Renate back scenen;)
dsc2784
Vi stod perfekt til og jeg så Kristin juble så høyt hun kunne:P
dsc2785
Var ikke så værst å stå dær, helt til vi måtte flytte oss siden røde kors skulle ha tilgang:S
dsc2788
Bildet er tatt fra bak scenen.
dsc2799
Giga badeball som bublikum rullet bortover.
dsc2820
Meg og Erik og Kriss;)
dsc2823
Meg og programlederen fra Topp 20. Husker ikke hva hun het:S :P
dsc2828
For dere som ikke vet hvem dette er så er det Yohanna som var islands kandidat til Euro Vison Song contest.
dsc2832
Meg og Benedikte fra Danse feber, vis det er det hun heter:P
dsc2839
Meg og Samsaya. Trivilig dame;)
dsc2842
Hun skulle ha bilde til bloggen sin;) :P
dsc2849
Meg og Aleksander Denstad With gitt! :P
dsc2857
Og så meg, Renate og Alex Rosen da. Han er rar altså! Og for dere som ikke vet det så måtte jeg holde vin koppen hans dær:P
 dsc2863
Ida, Meg og Renate med Vinni fra Paper Boys. Han er no noe for seg selv:P
dsc2867
Meg og Pernille err hva hun het;p Svensk berte.
dsc2874
Meg og Renate med Eva fra Eva & Heartbrackers
dsc2876
Meg Og Renate med Danserne til Samsaya. De var skikkelig flinke!
dsc2879
Så kom det noen linseluser fra AF1 i tilleg:P
dsc2888
Her er VIP armbåndet:P

Ja det stemmer jeg var backstage på VGlista Topp 20 konserten som var i trondheim i går. Og det takket være Renate!
Hun skulle låne bort noen blåse instrumenter fra korpset til noen fra konserten så hun fikk 5 backstage billeter;) Dermed kom jeg, Renate og Ida (som hadde planlagt å dra sammen) og søstra Veronika og faren til Renate. Må si det var driit kult! før konserten møtte jeg Kristin, Carro, Vibeke og Hele, og fikk ei t-skjorte av Kristin som jeg skulle signere fra Vinni. Dessverre ble ikke det gjort siden jeg ikke hadde tusj. Men da jeg skulle dra så spurte jeg Vinni: "eh.. Hei. Bare lurte på om du vet om noen som har tusj, for jeg loven venninnen min og signere t-skjorta hennes. Og jeg har ikke tusj." han bare momlet at det var domt å slikt, og så sa jeg "okei... men bare ta på den da, hun blir sikker fornøyd likevell:P" han gjore det, og da jeg begynte å gå så ropte han på meg og sa "Ey! du kan gi denne til henne!" og så ga han meg svettearmbåndet han hadde på seg. Kristin virket ganske fornøyd da jeg fortalte om hendelsen og ga henne t-skjorta og svette armbåndet;) Selv om hun ikke fikk autograf;) Jeg selv fikk ikke noen autografer, men jeg tok bilde sammen med alle kjendisene og det var ganske gøy;) Jeg fikk også skryt av brillene mine fra Kriss (tror jeg) fra Erik og Kriss, og av håret mitt fra både Samsaya og Benedikte fra Danse feber! Vi snakket faktisk en del med Samsaya og det virket som hun var ei trivelig dame. Men det beste av alt skjedde på slutten av konserten da vi skulle si hade til Trondheim. Da fikk jeg, Ida, Renate og Veronika gå opp på scenen med Kjendisene! i følge faren til Renate som satt backstage og så på tv-skjermene, så vistes jeg ganske godt siden jeg sto rett back programlederen og hoppet og vinkte:P ha ha gøy. må bare si nokk en gang takk til Renate for backstage tilgangen;) :D
xoxo <3

No comments:

Post a Comment

Follow by Email