Monday, July 6, 2009

ØstersundTur

stersund tur 057

stersund tur 062

stersund tur 016

stersund tur 004

stersund tur 023

stersund tur 014

Jeg vet jeg sa at jeg skulle blogge i går, men vi hadde problemer med nettet, så det ble dermed vanskelig. Som jeg skrev i forige uke, så skulle jeg på biltur i Cabriolet med pappa til Sverige:D Vi var i Östersund og fra lørdag til søndag. Det ble en del shopping og på lørdagen dro vi til en dyrepark. Må si jeg ble skjikkelig ivrig da altså. På søndagen, etter litt shopping og etter at vi hadde skjekket ut fra hotelet, dro vi til et badeland, og det var skjikkelig gøy! Det var to sklier som var helt syke, og jeg og pappa tok de en del ganger. Vi kjørte ikke en gang med bilen uten og slå opp taket, så man kan si vi har fått nokk med friskluft. Jeg synes turen ble ganske bra :D

No comments:

Post a Comment

Follow by Email