Wednesday, July 1, 2009

Siste episode!

uglybettyseason3episode12

gossipgirlgossipgirl16947391024768

Holy MacaroniShit! (Iver sitt utrykk) Nå har jeg nettopp det de siste episodene av både Gossip Girl og Ugly Betty. Jeg tror i alle fall det var sesongslutt på Gossip Girl. Det som i allefall plager meg er at alle ting gikk jo ikke akkurat som jeg håpet, pluss at det skulle jo selvsagt være skikkelig trist! Hva er poenget med det! Blir litt frustrert jeg:P men jeg skal roe meg ned nå til litt Michael Jackson funky Boogie:P  Kødda. Skal prøve å ikke være så sent oppe i dag for i morgen er jeg endelig hjemme alene igjenn så det skal jeg nyte fra første morgenstund!
xoxo

P.S. Hvis noen av dere lurer på hvorfor jeg ikke blogget i går, og hvorfor jeg blogger først nå på kvelden, så kunne jo selvsagt været hvært en fin grunn, for det var jo nydelig i dag. Men grunnen er egentlig at nettet har vært helt på gjorde de siste to dagene. På skjermen står det at det er nett, men du kommer deg ikke inn på noen nettsteder. Nå er det i allefall i orden;)

Q:Har du fulgt med på Ugly Betty og Gossip Girl?
Hater du når ting ikke går som du vill på filmer og serier (eller bøker)?

No comments:

Post a Comment

Follow by Email