Wednesday, July 1, 2009

Puser Frikort

dsc2465 dsc2466

Nei det er ingenting som heter Pususr frikort, men i går fikk jeg en ny Pusur skoledagbok av mamma som Camilla skrev i da vi var på Marinen i dag. Jeg dro til byen i dag fordi jeg skulle innom skatteetaten og få i meg frikort for sommer jobben min. Jeg avtalte i går med Camilla at vi skulle møtes da i byen, så jeg slapp å gå alene. Det å få seg frikort var ikke så vanskelig. Det viste seg at man egentlig trengte å sende en sms. Etter noen få minutter var vi ferdige og jeg og Camilla tok turen til Marinen og kjøpte litt godteri på veien. Ble ikke dær lenge siden jeg måtte hjem til Middag. Takk Camilla for en fin dag;)
Resten av dagen har jeg egentlig ikke gjort stort :S spilt litt piano og gitar og sett på tv. Nå tror jeg kansje skal rydde litt på rommet mitt. Ønsk meg lykke til XD
xoxo

*Disse to bildene av Camilla skal jeg skrive ut og lime inn i Pusur boka:D

No comments:

Post a Comment

Follow by Email